پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3843
-
الف
+

جشنواره لاله های سرخ اندیمشک برگزار می شود

بیست و دومین جشنواره لاله های سرخ اندیمشک 8 تا 21 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

امسال در بیست و دومین دوره جشنواره لاله های سرخ اندیمشک 93 اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره لاله های سرخ شهرستان اندیمشک ارسال شده است.

به گزارش آی فیلم، امسال در جشنواره لاله های سرخ اندیمشک در بخش نمایش خیابانی 20 اثر و در بخش صحنه ای 73 اثر از استان های زاگرس نشین کشور به این جشنواره ارسال شده است.

جشنواره در بخش صحنه ای به صورت رقابتی و بخش خیابانی به صورت غیر رقابتی برگزار خواهد شد که پس از مرحله بازبینی در بخش صحنه ای 12 اثر و برای بخش خیابانی 4 اثر به جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

گفتنی است، فراخوان این جشنواره به استان های زاگرس نشین از جمله اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و همدان ارسال شده بود.

همچنین طبق تشخیص هیات داوران یک نمایش با موضوع دفاع مقدس به جشنواره ملی مقاومت (فتح خرمشهر) و یک اثر جهت اجرای عمومی در استان خوزستان مورد حمایت قرار خواهد گرفت. 

بیست و دومین جشنواره لاله های سرخ اندیمشک به همت مرکز هنرهای نمایشی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دفتر اندیمشک از 18 تا 21 بهمن ماه امسال برگزار می شود.

جشنواره تئاتر لاله های سرخ اندیمشک با یاد شهدای گلگون کفن ایران اسلامی هر سال در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.

غ.ن/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر